Szösszenetek - avagy minden idők egyik könyve

Sziasztok! Ez a blog azért jött létre, mert nyaggattak vele. Én egy egyszerű emberke vagyok, akinek amikor nincs különösebb programja estére, rágyújtva egy üveg vörös minőségi félédesre írogatni kezd. Ilyenkor különféle érdekes irományok készülnek, melyek a szűk baráti köröm szerint jópofákra sikerednek. Gondoltam megosztom másokkal, veletek. Próbálom majd gyakorta frissíteni és újabb kis történtekkel feltölteni a lapot, amíg van bennem kiírni való, és van hozzá kedv. Ezek nagyrészt megtörtént esetek, erősen kiszínezve. Nem vagyok én ekkora szerencsétlen…na jó, mindegy. Ebből már úgyse mászok ki. Amúgy is a legszebb öröm a káröröm, de van, ami még szebb. Ha az ember saját maga szerencsétlenségén is jót tud mulatni. Nem vagyok író, ezért nézze el nekem mindenki az esetleges nyelvtani bakikat, vagy a nem egyértelmű megfogalmazását a dolgoknak. Ezek a szösszenetek, először magam, és most már mások szórakoztatására készültek, nincs különösebb üzenete vagy célja, hacsak annyi nem, hogy ha sikerül legalább egy mosolyt csalni valaki arcára vele, már megérte. Ebben a mosolyban szegény világban, bizony nagy szükség van rá. Jó olvasgatást! T. Barnes

Friss topikok

  • agy: hajrá biztosan várnak! jól ismerlek, rettegjen az ellen... tényleg Te lettél volna az új TÖRŐ! (2008.11.18. 21:25) Aki hülye, sérüljön meg
  • Lyzard: Én inkább így szeretnék élni! Nem írnál egy női verziót is? Csak bele kell élned magad! A kedvemér... (2008.08.27. 17:05) A tökéletes élet
  • fruschka: Azért ne csüggedj TBarnes : ), újrakezdésre mindig van lehetőség!! Hallgass egy kis Buena Vista So... (2008.01.15. 13:23) Így csinálják a profik !
  • LSatch: I am watching you:) (2008.01.15. 11:36) Miért?
  • ~Alice~: :) erre tévedtem és röhögtem egy jót! köszi szépen! szép napot! :) (2008.01.09. 08:00) Onlány

Linkblog

Körkapcsolás

2008.02.25. 12:21 T.Barnes

Nem vagyok egy nagy tévéző. Általában előre kinézett műsorokra kattanok, próbálom úgy válogatni, hogy legalább minimálisan élvezzem a varázs doboz nyújtotta élvezetet. Megvan a véleményem a ma folyó műsorokról. Rengeteg a válás a világon, sokkal több az erőszak, és a lányok is korán mennek bele olyan dolgokba, amikre még én férfiként is ferde szemmel nézek.  Persze nem lehet mindenért a TV-t okolni, de mégis, hatással van ránk. Sok mindenkivel vitatkoztam már az adások hatásáról társadalmunkra, így most nem nyilvánítanék véleményt, majd mindenki eldönti, hogy is látja ezt a dolgot.

Egyik nap beteg voltam. Nagyon. Sajnos, én nagyon rossz beteg vagyok. Képes vagyok egy kis láztól is napokig halálomon lenni. Annyi erőm volt csupán, hogy az ágyban fekve a távkapcsoló gombját kezelni tudjam. Milyen szerencse, hogy annyi erőm még volt…

 
Katt

 
- Véleményem szerint Annácska egy elveszett bárány. Nem tehet a sorsáról. Egy érzelmileg tévútra tért lélek. Tehát egy büdös kurva! Bevállalod?! Vagy megdöglesz?!

Katt

-         Ez egy szenzációs ajánlat! Ez az egymillió dollárt érő nyakék, csak most, csak önöknek 19.999 Ft! És ha most telefonál adunk mellé ajándékba egy eredeti briliáns gyűrűt…

Katt

-         Most akkor elhúzzuk a falat! Megcsaltál te büdös gyökér?! Huuuuu…

Katt

-         Fantasztikus az autó fekvése a kanyarban. Alig fogyaszt 16 litert és a gyorsulása is szenzációs. Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom megvételre. A húszonöt millió potom ár ezért a remekműért

Katt

-         Elkúrtad! Elkúrtad! El…

Katt

-         Harmadik perc. A Magyar csapat remekül játszik. Érzem ez a mi napunk…

Katt

-         Nézzük az előzetest, mit láthatunk a mai Aktívban. Stohl Buci tényleg meleg? Tóth Vera már csak 140 kiló! Kiszel Tünci új bugyit vett…

Katt

-         Ganxsta Zolee, hogy érzed? Argentína, foci, hoki.  A farkam hatalmas, megmutassam?…

Katt

-         Csaje milyen sukár csávó vagyok, hogy a rák enné meg a szívem. Beja! Hova vitted a 200.000 forintot a  zsebemből?! Ez kell csinálni he?!

Katt

-         Fibillió, ó Fibillió ! Csoda történt. Alig álltam fel a tolószékből, újra látok Fibillió, drága Fibillió! Luciana ne most. Mondanom kell valamit. Nem vagyok a fiad. Az apád vagyok, és az anyád szeretője…

Katt

-         Ments meg szerelem mert belehalok…

Katt

-         A gazdaság dübörög. Hallhatnák a kedves ellenzékiek is ha nem vonultak volna ki a teremből…

Katt

-         Jó estét Frei Tamás vagyok. A mai nap megmutatom önöknek, a magyar médiasztárok, hogy nyaralnak a csatorna pénzén…

Katt

-         Miklós! Te vagy a leggerinctelenebb ember a földön! Tóni is miattad halt meg! Nóra nézd, én…

Katt

-         A gyilkos pedig…REKLÁM! Végre. Kimentek a pasik, most már nyugodtan beszélhetünk a hüvelygombáról…

Katt Katt Katt

-         Maradjanak velünk, azonnal kezdődik az országos TV premier. A szupervihar visszavág 4. ne menjenek sehova azo…

Katt

-         ÁMEN testvérek! Német Sándor vagyok! Vidám vasárnapot mindenkinek! A pénzgyűjtő szent kosár már elindult körbe…

Katt

-         Mai vendégünk Vad Katalin, aki Michelle Wildként futott be fényűző karriert. Katát a helyes gyereknevelés fortélyairól faggatjuk…

Katt

-         Na, jó. Nekem mindegy. Ha nem akarsz nyerni, ne hívj. De akarsz! Én tudom! Hívjál már baszki!!!

Katt

-         Huh pajti! Ez meredek volt, Huh

Katt

-         Szia Majka vagyok. Hogyhogy nem ismertél föl? Műveletlen ribanc. Na. Akkor most megmutatod a csöcsöd?

Ja, Katt

-         Én szoktam hozzátenni egy csipetnyi kecskebimbót és sárkányfüvet, esetleg megbolondíthatjuk egy hangyányi…

Katt

-         A 350 fős magyar szurkolótábor nagyon csalódott. Nem sikerült kihasználnunk a hazai pálya előnyét, az ellenfél túl erős volt nekünk. A végeredménnyel búcsúzom, Magyarország- Türkmenisztán 0:4

Katt

-         Tisztelt hölgyeim és uraim! Gyurcsány Ferenc hazudik! Egy a zászló, egy az ország, négy a kerék, három a szoba…

Katt

-         Kezdjük a játékot. Fekete fehér, igen, nem. Egy percig kell velem beszélgetni a fent említett szavak kiejtése nélkül. Segítség képen a képernyő jobb sarkába ki is írtuk a négy tiltott szót. Van valaki a vonalban?  IGEN!  Lajos vagyok. Hát Lajos ez sajnos nem sikerült, de próbálkozzon újra…

Katt

-         Axe hatás! Amitől még a nőknek is feláll…

Katt

-         Steve Nash tíz éve foglalkozik krokodilokkal. Már-már a testvérüknek tekintik. Nézzék milyen magabiztosan teszi be a fejét a krokodil szájába. Ajjaj, Steve! Ó Istenem Steve…

Katt

-         A Maszájok ősidők óta használják ezt az orvosságot. Kecsketejjel keverik a zebuvért…

Katt

-         A következő nyerőszám a hatos! Ja, nem. A kilences…

Katt

-         a tradikardiális epidómia frusztrációt okozott és a henoxia hepidómia…

Katt

-         Mai témánk, Segítség az apám az anyámmal csal…

Katt

-         Ezt nem hiszem el! Pákó megmutatta a seggét! Azta, de vicces! Adide a didit a didt adide…

Katt

-         Fibillió Ó Fibillió!

Katt

-         Na most. Ezzel a speciális kamerával behatolunk. Ez itt Nóci gennyedző fekélyes méhe…

Katt

-         Paris Hiltonnak a bal melle kisebb, mint a jobb!

Katt

-         All In Klárika! Elhiszed ezt?! ALL IN!!!

Katt

-         Sanchez került a földre! Yo Yang Yin ráül, és teljes erőből üti. Sanchez fejéből elkezdett sugározni a vér! Hopp, a füle is leszakadt! Yang nagy formában, de Sanchez is micsoda sportember! Nem is védekezik, szeme se rebben a fájdalomtól! De szép a meccs!

Katt

-         …tampon és a nedvességnek hűlt helye

Katt

-         Most komolyan nem akarsz nyerni?! Ezt nem hiszem el!

Katt

 Úgy döntöttem, előveszek egy könyvet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barnesszosszenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr23353601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása