Szösszenetek - avagy minden idők egyik könyve

Sziasztok! Ez a blog azért jött létre, mert nyaggattak vele. Én egy egyszerű emberke vagyok, akinek amikor nincs különösebb programja estére, rágyújtva egy üveg vörös minőségi félédesre írogatni kezd. Ilyenkor különféle érdekes irományok készülnek, melyek a szűk baráti köröm szerint jópofákra sikerednek. Gondoltam megosztom másokkal, veletek. Próbálom majd gyakorta frissíteni és újabb kis történtekkel feltölteni a lapot, amíg van bennem kiírni való, és van hozzá kedv. Ezek nagyrészt megtörtént esetek, erősen kiszínezve. Nem vagyok én ekkora szerencsétlen…na jó, mindegy. Ebből már úgyse mászok ki. Amúgy is a legszebb öröm a káröröm, de van, ami még szebb. Ha az ember saját maga szerencsétlenségén is jót tud mulatni. Nem vagyok író, ezért nézze el nekem mindenki az esetleges nyelvtani bakikat, vagy a nem egyértelmű megfogalmazását a dolgoknak. Ezek a szösszenetek, először magam, és most már mások szórakoztatására készültek, nincs különösebb üzenete vagy célja, hacsak annyi nem, hogy ha sikerül legalább egy mosolyt csalni valaki arcára vele, már megérte. Ebben a mosolyban szegény világban, bizony nagy szükség van rá. Jó olvasgatást! T. Barnes

Friss topikok

  • agy: hajrá biztosan várnak! jól ismerlek, rettegjen az ellen... tényleg Te lettél volna az új TÖRŐ! (2008.11.18. 21:25) Aki hülye, sérüljön meg
  • Lyzard: Én inkább így szeretnék élni! Nem írnál egy női verziót is? Csak bele kell élned magad! A kedvemér... (2008.08.27. 17:05) A tökéletes élet
  • fruschka: Azért ne csüggedj TBarnes : ), újrakezdésre mindig van lehetőség!! Hallgass egy kis Buena Vista So... (2008.01.15. 13:23) Így csinálják a profik !
  • LSatch: I am watching you:) (2008.01.15. 11:36) Miért?
  • ~Alice~: :) erre tévedtem és röhögtem egy jót! köszi szépen! szép napot! :) (2008.01.09. 08:00) Onlány

Linkblog

Fájdalomküszöb

2007.11.20. 09:20 T.Barnes

Szerencsés vagyok. A Jóisten, mikor a férfihormonokat osztogatta, bőkezűen gondolt rám. A fájdalomküszöböm az átlagosnál jóval magasabb, mint megannyi pipogya embertársaimé.

Számtalanszor bebizonyosodott már, érjen bármekkora külső, vagy belső fájdalom, játszi könnyedséggel lépek túl rajta. Épp a fogorvoshoz tartottam, amikor megpróbáltam felidézni magamban, micsoda, más átlagos embernek, könyörtelen kínokat éltem már meg életem során.

Egyszer, az egyik sokadik randi után úgy döntöttem, meglepem szívem választottját egy saját készítésű, fejedelmi vacsorával. Én szeretem megviccelni aktuális párjaimat, így azt mondtam neki, hogy a Bagolyvár nevű, sokcsillagos étteremben foglaltattam asztalt estére. Biztos voltam benne, hogy örülni fog, mikor kiderül, hogy nem is abba a puccos, feszengős helyre viszem, hanem az én kis kuckómba, ahol saját készítésű étket kap tőlem. A meglepetés miatt csak annyit tudott mondani, -basszus- és mivel nem akartam már az első percben kivágni az ajtón, én ezt úgy értelmeztem, hogy jajj de jó!  Nos minden jól is ment, amíg hozzá nem fogtam a remekmű elkészítéséhez. Amíg én ügyködtem a konyhában, kedvesem mellettem ült a bárszékemen, és egymást néztük. Elvesztünk a másik szemeiben, de nem volt ezzel gond, hiszen ha még nem említettem volna, konyhaművészetbeli ismereteimet Kovács Lázár is megirigyelhetné.  A kenyér vajjal történő megkenésével semmi probléma nem volt, de aztán veszélyesebb vizekre eveztem. Hatalmas bárdommal épp a téliszalámit szeltem, mikor kardom megcsúszott, félig levágva az ujjamat. Tartottam magam. Még mindig egymást néztük, és miközben a magnóból lágy szerelmes dallamok szóltak, mosolyom egyre valószerűtlenebbé vált. Szemeim kigúvadtak, fejem elvörösödött. Sírni kezdtem.

       -  Te sírsz?

       -  Áááá csak a hagyma!

 Igen. Van az a fájdalom, amit már a magamfajta teremtés koronája se bír ki kis sziszegés nélkül. Akkorát üvöltöttem, hogy pici párom hanyatt vágta magát ijedtében és leseggelt a földre. Gondolom, átérezte kínomat, mert ő is torkaszakadtából, 2-3 oktávval az enyém felett visítani kezdett. Így már együtt üvöltöttünk. Nem tagadom pánikba estem, és átugorva a jobb sorsra érdemes bárszéken, és a mellette fekvő, abban a pillanatban számomra oly ismeretlen és érdektelen hölgyön bevetettem magam a fürdőszobába. Gondosan kitisztítottam már első látásra is ijesztő sebesülésemet, és alaposan be is hintőporoztam. Ebben a pillanatban tűnt fel mellettem zihálva, pici párom, hogy megnézze a sebet.

     -     Ne, ne nézd meg, borzalmas.

Próbáltam megkímélni a szörnyű látványtól

-         Mutasd csak. Hol van?

-         Hogyhogy hol, nem látod ezt a mély vágást?

-         Nem, ez semmi.

-         Hogyhogy semmi !

-         Hisz nem is vérzik?!

-         Persze hogy nem, képzeld, gyorsan regerenálodik a testem és már elállt!

-         A rohadt éltbe ez csak egy kis hámsérülés!!!

 Nem bocsátkoztam vele vitába. Fogalma sincs mit éltem át percekkel ezelőtt. Másnap reggel szakítottam vele. Ez a nő nem érez velem együtt, elbagatellizálja a komoly dolgokat.

Régen voltam már fogorvosnál, legutóbb a katonaságban és csak halvány emlékeim voltak, hogy fogott le három asszisztens, hogy a seregben csak hentes néven praktizáló, atomrészeg dokibá kirántsa a fogamat, mindenféle érzéstelenítés nélkül. Sebaj, a pofazacskóm a háromszorosára duzzadt, de legalább egy hetet a gyengélkedőn tölthettem, a szolgálat helyett.

Megérkeztem. Nem izgultam, hisz tisztában voltam képességemmel, és akaraterőmmel és ráadásul, ezen a napon, csak egy sima kis átvizsgálás lesz, semmi komoly műtéti beavatkozás. Leültem a váróban, ahol egy halálra vált arcú öregúr tartózkodott. Na mi a helyzet bátyám? Be vagyunk fosva mi? Fölényes helyzetemet tovább tetéztem. Bentről szörnyű hangok, nyöszörgések szűrődtek ki.

       -  Húúúú ez biztos nagyon fáj neki.  Maga mire jött papa?

       -  Egy tömés, és egy húzás.

       -  Szar ügy, az hosszú lesz, és fájdalmas. Nekem csak átnézik, és már itt se vagyok!

 Jót kacagtunk. Illetve csak én kacagtam, és barátságosan megveregettem a félholt öreget, mikor nyílott az ajtó.

 -         Kérem a következőt !

 A bácsi ott abban a pillanatban összeszarta magát. Ez van. Az élet kegyetlen. Gondoltam, szolidalításként belehallgatok a kínzásba, mielőtt elmegyek pössantani egyet, ami már nagyon régóta aktuális volt, de eddig nem mehettem, mert lelket kellett öntenem az öregbe. Zaj csak nem jött ki, hát úgy döntöttem, ezt most kihagyom, és megtámadom a mellékhelyiséget. Támadtam volna én, de kivágódott az ajtó, elől a bácsika, utána az asszisztens.

 -         Sajnálom, hogy most nem tudjuk megcsinálni, legközelebb, olyan időpontot válasszon Béla bácsi, amikor nem kell a korházba rohanni a feleségéhez. Nem baj, így több idő marad Sinkó úrra.

Áruló! Nem is kell a korházba mennie, sőt már nem is él a neje! Egyszerűen berezelt ! Gyáva! Na, ezt nézd, így kell ezt csinálni! Magabiztosan ugrottam bele a kényelmes, de sok jót nem sejtető székbe. A doki átvizsgált, majd közölte a számomra teljesen elfogadhatatlan diagnózist.

 -         Van két lukas foga, és mivel úgy alakult, megcsináljuk most

 Kintről a váróból ördögi kacaj harsant. Gonosz vénember, találkozunk még! Kellemetlen szorongás fogott el. Főleg amikor a Doki kijelentette, hogy ez egy egyszerű kis tömés lesz, és ezt a kis medikája fogja elvégezni, ő meg csak figyel. Hurrá! A medika természetesen egy bombázó volt, így kétszeresen is kellemetlen lett volna, bármily jelét adni annak, hogy valami nincs rendben a fájdalom-ellenálló génjeimnek. A kishölgy hozzá is látott. Egy akkora injekciónak csúfolt bökőt vett elő, hogy egy kissé tényleg megrettentem. Amikor a szám felé közeledett vele, már határozottam erősödött a szorongásom. Nem kímélt a címlap szépségű hölgy, belém szúrta fegyverét. Könnycsepp hagyta el bal szemem sarkát, de tartottam magam. Kemény vagyok! Férfi vagyok! – spanoltam magam. Kellemesen elzsibbadtam, amikor is a már jól ismert semmihez sem hasonlítható zümmögő rémes fegyver neki nem állt dolgozni, hálátlan fogamon, aki annak ellenére, hogy minden nap becsületesen megmostam, mégis feladta állásait a támadások ellen és ki mert lyukadni. Miközben a karfát markoltam, és könnyeimmel küszködtem, megpróbáltam megérteni mi is történik velem. Amikor az ember foga kilyukad, szabad szemmel alig látható kis lik keletkezik. Erre hogy orvosoljuk a bajt? Még nagyobb lukat , mit lukat, krátert vágunk szerencsétlen agyarunkba, hogy aztán be lehessen tömni. Hé! Emberek! Ez már a XXI. század a francba is. Miért nem lehet feltalálni, kis milliméternyi tömést? Vagy bánom is én, kis mikroszkopikus manókat klóónozni, akik csak beleugranának a szájba és seperc alatt bebetonoznák a lyukat?! Neeeem, az nem jó, akkor nem szenvedhet eléggé szerencsétlen emberfia! Fúrjuk csak szét az egész fogat!

Azt hiszem írnom kell a Fogorvosok Világ Szövetségének, problémám biztosan megértő fülekre talál. Világ rosszfogúik egyesüljetek!

Az első fázison át is estünk, röpke 10 perc kínzás után, amikor is megkért a számomra már nem is oly szép, és kedves medika, öblítsek egyet. Megtettem. Te jó Isten, mennyi vér! Nem volt kétségem, rengeteg vért vesztettem, és nem biztos, hogy megélem a reggelt. Megszédültem, és úgy döntöttem elájulok. Ájultam volna, de a csaj, megint belemászott a pofámba, és már szerintem ő maga sem tudja mit, de talált még pusztítani valót a jobb kettesen. Kínok kínját éltem át. Ráadásul húgyhólyagom is egyre erőteljesebben kezdett lázadni. Elérkezett az idő, hogy feladjam magam és megszégyenülve könyörgőre fogjam. Már épp kezdtem volna monológomat, hogy kifizetem az eddigi munkájukat, sőt Béla bácsiét is – már ha visszamer jönni a sunyi öregember – mikor a kislány kiugrott a számból és közölte a jó hírt. Kész! Földöntúli öröm kerített hatalmába. Megöleltem a dokit, és kézen csókoltam a medikát, fizettem és fejjel előre kivetődtem az ajtón. Addig futottam, amíg szabad szemmel már nem látszott a rendelő.

Otthon persze kis módosításokkal meséltem el a történetet. Elmeséltem, milyen jókat nevetgéltünk a doktorral, már-már barátság lett köztünk, és hogy milyen hősiesen bírtam ki egyetlen nyikkanás nélkül a másfél órás, nem szokványos, bonyolult műtétet. A család, mindent jobban tudó tagja visszakérdezett, hogy mi tartott egy fogtömésen másfél órába, de kérdése tovaszállt a szélben. A dicsőség szelében, ami meglobogtatta képzeletbeli palástomat, mint ami a szuperhősöknek dukál. Na jó, ha palástom még nem is, de naptól megcsillanó szép fehér fogam már van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barnesszosszenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr22235316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása