Szösszenetek - avagy minden idők egyik könyve

Sziasztok! Ez a blog azért jött létre, mert nyaggattak vele. Én egy egyszerű emberke vagyok, akinek amikor nincs különösebb programja estére, rágyújtva egy üveg vörös minőségi félédesre írogatni kezd. Ilyenkor különféle érdekes irományok készülnek, melyek a szűk baráti köröm szerint jópofákra sikerednek. Gondoltam megosztom másokkal, veletek. Próbálom majd gyakorta frissíteni és újabb kis történtekkel feltölteni a lapot, amíg van bennem kiírni való, és van hozzá kedv. Ezek nagyrészt megtörtént esetek, erősen kiszínezve. Nem vagyok én ekkora szerencsétlen…na jó, mindegy. Ebből már úgyse mászok ki. Amúgy is a legszebb öröm a káröröm, de van, ami még szebb. Ha az ember saját maga szerencsétlenségén is jót tud mulatni. Nem vagyok író, ezért nézze el nekem mindenki az esetleges nyelvtani bakikat, vagy a nem egyértelmű megfogalmazását a dolgoknak. Ezek a szösszenetek, először magam, és most már mások szórakoztatására készültek, nincs különösebb üzenete vagy célja, hacsak annyi nem, hogy ha sikerül legalább egy mosolyt csalni valaki arcára vele, már megérte. Ebben a mosolyban szegény világban, bizony nagy szükség van rá. Jó olvasgatást! T. Barnes

Friss topikok

  • agy: hajrá biztosan várnak! jól ismerlek, rettegjen az ellen... tényleg Te lettél volna az új TÖRŐ! (2008.11.18. 21:25) Aki hülye, sérüljön meg
  • Lyzard: Én inkább így szeretnék élni! Nem írnál egy női verziót is? Csak bele kell élned magad! A kedvemér... (2008.08.27. 17:05) A tökéletes élet
  • fruschka: Azért ne csüggedj TBarnes : ), újrakezdésre mindig van lehetőség!! Hallgass egy kis Buena Vista So... (2008.01.15. 13:23) Így csinálják a profik !
  • LSatch: I am watching you:) (2008.01.15. 11:36) Miért?
  • ~Alice~: :) erre tévedtem és röhögtem egy jót! köszi szépen! szép napot! :) (2008.01.09. 08:00) Onlány

Linkblog

Harc a buszon

2007.11.19. 20:31 T.Barnes


 Minél előbb otthon akartam tudni magam. Amire legkevésbé vágytam ebben a kellemes 40 fokos melegben, az az őrjítő tömeg. A gyalogosan közlekedő tömeg nagy része a 60 év feletti korosztályt teszi ki. Lehet bármilyen napszak. Komolyan mondom kedvem, lenne egyszer odamenni az egyik kedves idős hölgyhöz és megkérdezni. HOVA TETSZIK MENNI??!!! Mert mindig mennek valahova, holott semmi dolguk sincs. Én, meg aki épp most voltam túl életem egyik legveszélyesebb szituációján hulla fáradtan, másra se vágytam, mint a derék BKV busz ülésen elhelyezni nemesebbik felemet, és nagyokat gondolkozva átértékeljem, a történteket. Meg is jött a várva várt piros 96- os. Lassan csordogált be a megállóba, mintegy utolsó lehetőséget adva a harcosoknak, akik a leszállók üres helyére pályáznak. Ilyenkor megkezdődik a kiszorítósdi, még a járdaszigeten. Háború ez a javából. A busz megáll, kinyílik az ajtó. Az izgalmak a tetőfokára hágnak, mikor az utolsó leszálló-aki alig fér el a véreres szemű gladiátorok küzdelme között- is elhagyja az alsó lépcsőfokot. Én természetesen hátul küzdöttem, nem sok esélyt adva magamnak. Utolsóként szálltam föl, és reményt vesztve átnéztem a buszon. Hoppá! A busz közepén ott árválkodik, kéjesen hívogat egy szék. Mit szék, álmaim fotelja. Ekkor pillantottam meg az első ajtónál megkésve felpattanó nénit. Egyik kezében járóbot, a másikban gurulós kosár. Tudtam, nincs menekvés, meg kell küzdenem vele. Egy pillanatra megmerevedtünk, összenéztünk, és tudtuk mit kell tennünk. Ha lenne világcsúcs rövid távú buszon futásban, minden bizonnyal retteghetne az aktuális bajnok, mert mindketten elképesztő vágtába kezdtünk. Nem ismertünk se Istent se embert. Gátlástalanul tapostuk el az utunkba kerülő ártatlan áldozatokat. Jó volt a néni, nem mondom, de a több éves versenyszerűen a futballban eltöltött éveimmel szemben nem tudott mit kezdeni. Az első csatát megnyertem. Elégedetten pöffeszkedtem a trónomon, és a napi sportújságot kinyitva, épp kezdtem volna elmélkedni, hogy is úsztam meg a kocsmai kalandot. Ekkor a pár másodperccel ezelőtt még oly aktívan, lobogó hajjal vágtázó matuzsálem, keserves remegésbe kezdett. Lelki füleimmel-ha van ilyen- hallottam a csontok zenéjét, mintha épp most rendeződne át valami egészen más lénnyé.

Nem baj, én vagyok a fáradtabb, és amúgy is, mindig átadom a helyem, de ma nem. Ma ez az ülőke csak az enyém! A néni rájött, ez a srác nem mindennapi ellenfél, ezért komolyabb offenzívát kell indítania. Az első cseppet még fel se fogtam, de jött a második és a harmadik is. Az ismeretlen eredetű cseppeket egyre erősödő köhögés, krákogás, tüsszentés és még ki tudja milyen egyéb hangok kísérték. Ekkor jöttem rá, hogy a szósz, ami kezdte teljesen beborítani arcomat a néniből jött. Nem akartam tudni, mely testnyílásából, és azt se hogy mi is a pontos neve a váladéknak, amivel már sikerült teljesen eggyé válnom. Nem adtam föl, tűrtem a kínzást, de a néninek még voltak tartalékai. Egyszerre olyan illatfelhőket kezdett eregetni az amúgy is 40 fokos buszon, hogy az leírhatatlan. A néni testnedve, ismeretlen helyről áramló számomra semmihez sem hasonlítható légyölő szaga, remegéssel és állatias horkantásokkal kísért támadása betette nálam a kaput.

Fölkerekedtem, és a jobbsorsra érdemes sportlapot a néni szájába tömtem. Egy tévéből lesett trükkel mögé kerültem és egy klasszikus dupla nelsonnal ártalmatlanítottam ellenfelem. Mikor már teljesen K.O. közelbe került az öreglány egy öblös This is Sparta  bömbölés kíséretében lerúgtam a lépcsőn, átszakítva a busz ajtaját, ki az útra!

Merengésemből akkor ocsúdtam föl amikor a busz kanyarodott egyet és a kocsonyaként remegő néni rám nem esett mind a 35 kilójával. Ekkor felálltam, rámosolyogtam és feltettem a kérdést, amivel gyakorlatilag elismerve csúfos vereségem, megadtam magam, letettem a fegyvert . „Le tetszik ülni?” A válasz több volt mint meglepő. „ Nem aranyos, csak egy megállót jöttem” Azzal megfordult, megnyomta a gombot és leszállt. Soha többé nem láttam. Sosem fogom megtudni, vajon tényleg egy megállót akart jönni, vagy csak el akarta érni, hogy továbbra is trónomon maradva, az egész busz megvetését kiváltsam. A néni jól taktikázott. Végignéztem a buszon és gyilkos tekintetekkel találkoztam. Ha szemmel lehetett volna ölni…de szerencsére nem lehet. Égtem. Nagyon.

Totális vereségemet belátva a következő megállónál én is leszálltam, gondoltam megvárom a következőt, ott hátha nyugodtan telhetnek el hazautazásom maradék percei. Megsemmisülve ültem le a megálló székére, és ahogy eltávolodott a busz, egyre jobban megkönnyebbültem. Addig a pillanatig, amíg szemem sarkából fel nem fedeztem két remegő lábat. Pár pillanat múlva a már jól ismert cseppek és a korábbinál mélyebb tónusú köhögés, krákogás és tüsszentés. A megvert serget újabb támadás érte. Egy kedves arcú öreg úr volt a kihívóm, és már tudtam mit kell tennem…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barnesszosszenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr22234817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása