Szösszenetek - avagy minden idők egyik könyve

Sziasztok! Ez a blog azért jött létre, mert nyaggattak vele. Én egy egyszerű emberke vagyok, akinek amikor nincs különösebb programja estére, rágyújtva egy üveg vörös minőségi félédesre írogatni kezd. Ilyenkor különféle érdekes irományok készülnek, melyek a szűk baráti köröm szerint jópofákra sikerednek. Gondoltam megosztom másokkal, veletek. Próbálom majd gyakorta frissíteni és újabb kis történtekkel feltölteni a lapot, amíg van bennem kiírni való, és van hozzá kedv. Ezek nagyrészt megtörtént esetek, erősen kiszínezve. Nem vagyok én ekkora szerencsétlen…na jó, mindegy. Ebből már úgyse mászok ki. Amúgy is a legszebb öröm a káröröm, de van, ami még szebb. Ha az ember saját maga szerencsétlenségén is jót tud mulatni. Nem vagyok író, ezért nézze el nekem mindenki az esetleges nyelvtani bakikat, vagy a nem egyértelmű megfogalmazását a dolgoknak. Ezek a szösszenetek, először magam, és most már mások szórakoztatására készültek, nincs különösebb üzenete vagy célja, hacsak annyi nem, hogy ha sikerül legalább egy mosolyt csalni valaki arcára vele, már megérte. Ebben a mosolyban szegény világban, bizony nagy szükség van rá. Jó olvasgatást! T. Barnes

Friss topikok

  • agy: hajrá biztosan várnak! jól ismerlek, rettegjen az ellen... tényleg Te lettél volna az új TÖRŐ! (2008.11.18. 21:25) Aki hülye, sérüljön meg
  • Lyzard: Én inkább így szeretnék élni! Nem írnál egy női verziót is? Csak bele kell élned magad! A kedvemér... (2008.08.27. 17:05) A tökéletes élet
  • fruschka: Azért ne csüggedj TBarnes : ), újrakezdésre mindig van lehetőség!! Hallgass egy kis Buena Vista So... (2008.01.15. 13:23) Így csinálják a profik !
  • LSatch: I am watching you:) (2008.01.15. 11:36) Miért?
  • ~Alice~: :) erre tévedtem és röhögtem egy jót! köszi szépen! szép napot! :) (2008.01.09. 08:00) Onlány

Linkblog

Aki hülye, sérüljön meg

2009.11.03. 09:45 T.Barnes

 

  Egy hónappal ezelőtt, bajnoki focirangadón megsérültem. Többek között a nagymultú Hey Joe és a Bundy PCP igazolt labdarúgója vagyok. Úr Isten, tényleg ennyi?! Kölyökként az MTK-ban úgy tekintettek rám a sportvezetők, hogy itt a kilencvenes évek Puskás Öcsije, Albert Flórija, a válogatott új Törőcsík Andrása! Nem is értettem mégis miért kaptam az egyikre sem hasonlító Sinya becenevet, de ezen már kár rágódni. "Táncolj Sinya, táncolj Sinya! " kiabálták. Sebaj, a fent említett csapatokban megtaláltam a számításaimat, szeretnek és ez a lényeg… ezt a púdert. Hagyjuk. Szóval sérülés.  Nincs ebben semmi különös, előfordul néha, de ez most más volt. Már a végzetes rúgás pillanatában éreztem, ezt nem úszom meg pár nap pihivel. Mint aztán kiderült, részlegesen beszakadt az izom a combomban, minimum egy hónap kényszerpihenőre ítélve saját magam. Négy hét? Az semmi! Négy gyors hét és elkezdhetem a futást és az úszást. Vagy egyéb olyan otthoni, párban végrehajtandó testmozgást, ami a lábat is igénybe veszi, és amiből egyébként mostanság nekem sajnos igen kevés jut. Nem, nem AZ! A tandem szobabiciklizésre gondoltam! Perverz állat. Mindegy, becsülettel be is tartottam a 4 hétből hármat, semmi sport, semmi foci. Hanem aztán a harmadik héten történt valami…

 Csütörtökön, mint mindig, lementem társaimat megnézni, nélkülem mire is képesek a pályán. Az aréna alig 1 km-re van a lakásomtól, ezért úgy gondoltam futva teszem meg ezt a távot. Fájdalom nélkül sikerült is, melegséget idézve elő szívemben, verejtékcseppeket homlokomon. Lihegésem, diszkrét visszaigazolása volt a szobamérleg által mutatott plusz három kilónak, amit a vegetáció alatti időszakban szettem fel. A következményeket levonva, a megtorlás nem is maradt el. A mérleg által leadott diagnózis, részemről a - zuglói dagivihar hadművelet- keretében a teljes megsemmisítést vonta maga után, úgyhogy most mérlegem sincs.

Megérkeztem a harcmezőre. Csapatom küszködött, látszott a játékukon, hogy hiányzik egy igazi egyéniség a pályáról, egy igazán nagy név a szakmából. Moi.

Jó, jó, tulajdonképpen nélkülem is nyertek a srácok, de mindenkiben maradhatott némi hiányérzet a fineszes megoldások, a pengés mozdulatok terén. Mikor csapatom szánalmas vergődése véget ért, a meccs után, valami BAROM, ottfelejtette a labdát az oldalvonal mellett. Gondoltam, miért is ne, mutatok egy-két trükköt a Sinyás megoldásokra éhező egyebeknek. Egy kis dekázás, fejen való megállítás. Tapsvihar és újongás. Hanyag mozdulattal intettem le a felém autogrammért igyekvő kissrácot. Aztán amikor senki se figyelt, a kezébe nyomtam egy ezrest. Lényegtelen. Abbahagyva a varázslást a labdával, úgy éreztem elég lesz, megfelelő tudást táplálva a bőrgolyónak, a fejemről elengedtem a zsugát, hagy pattanjon tova. De hogy pattant?! Kéjesen hívogatva, mint egy kéjnő, háttérben az éhességtől üresen tátongó kapuval. A kapu földön túli kacagása kínozta dobhártyámat, a labda meg mintha azt suttogta volna: „Ennyi? Tényleg csak ennyi?!" Nem tétovázhattam tovább, cselekednem kellett. Elvesztettem a külvilággal, emberi tudással felfogható összes kapcsolatot és minden dühömet beleadva, 100% os ziccerben, lövésre szántam el magam. Ez a laszti ilyen bombát még nem élt át. Tökéletes lendítés, leszorított rüszt, a kapunak esélyt sem adva.

Most jövök a traumatológiáról. A már gyógyulófélben lévő jobb combomban 2 helyen újra beszakadt az izom. Az orvos megkérdezte, hogy foglalkozás szinten űzöm e a sportágat, vagy hobbiból. Nem értettem a kérdést, mivel a kórlapon, a röntgenen rajta állt a nevem. Sinkó Péter. Felidéztem neki, hogy serdülő 4 ben korosztályos válogatott voltam, és hogy ifi 1 ben négyet vágtam a Vasasnak a telefonpályán, de semmi. Megemlítettem az AKFE, Hey Joe, és Bundy csapatneveket, de még mindig semmi. Aztán kacagva közölte, hogy ez bizony lelkes, butus amatőrökkel gyakran előforduló sportbaleset. Jót nevettünk. Az ő nevetése volt az őszintébb.

Most ismét jegelés, kenegetés, borogatás, fáslizás, fájdalomtól behugyozás. Szóval, drága sporttársak, adtam még 2 hónap előnyt az ellenfeleknek, aktuális csapataim ellen, de a JóIsten se ment meg senkit attól, hogy február elején, újra a Sinyás megoldásoktól legyenek hangosak az újpesti, a zuglói és a XVI kerületi arénák.

 Ráadásul azt a kurva kaput se találtam el, pár centivel fölészállt :(

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://barnesszosszenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr71755898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judó 2008.11.07. 20:10:26

Sinya!
Köszi, jót nevettem...Abszolút megértem, hogy miért tetted! Ezt csak azok érzik, akik elmondhatatlan vonzalmat éreznek a labda iránt, mint mi...Én is ezt tettem volna... És biztos én is mellé lőttem volna...

Lien 2008.11.08. 15:00:15

Ejnye. Na de majd februártól reszkessen mindenki! :D

agy 2008.11.18. 21:25:45

hajrá biztosan várnak! jól ismerlek, rettegjen az ellen...
tényleg Te lettél volna az új TÖRŐ!
süti beállítások módosítása